Diskuse

O Kvídovi

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Nádhera, přirozený výběr. Já měl to štěstí ,že jsem si zamluvil kluka kdesi na daleké Moravě a pak přišla zpráva, že kluk s dalšíma dvěma bráchy se narodil ve stejný den jako já. Dnes je to kamarád v Křivoklátských lesích a je nám fajn.;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 586x
Ze zápisků jedné čtyřicítky, která hledá, jen neví co. Po dokončení univerzity v Hradci Králové jsem se jako jediná z ročníku začala věnovat oboru, který jsme vystudovali, cestovnímu ruchu. Momentálně jsem však hlavně maminkou na mateřské dovolené. Dle čárek na nedávném těhotenském testu to vypadá, že na mateřské ještě dlouho pobudu. A tak píšu, abych se z těch plínek úplně nezbláznila…

Seznam rubrik