Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I23v79a63n52a 76L28a24n69c97e

31. 1. 2019 21:21

S kosem jsem take uz parkrat zapasila. Rozciloval me, tak mam radeji kose stylem, slapnu na pedal, kos se otevre. Neslapu na pedal, kos je zavreny. Clanek dobry, karma.R^

0 0
možnosti
Foto

tak právě s koši nebojuji-spíš sama se sebou;-)

1 0
možnosti
PM

Tento koš jsem před pár lety viděl v hotelu ve snídaňové jídelně a řekl jsem si, že ke mě domů taková hrůznost nikdy nesmí. A to jsem technicky založený člověk, co s technikou nemá problém.

0 0
možnosti

hm,koš na baterky, to už je jinej svět pro mě, máte i popelnici před barákem na baterky?;-D

0 0
možnosti
MM

:-) Popelnice není na baterky, ale ta vrata do garáže na dálkové ovládání mi dělají starosti!

0 0
možnosti
MS

Rozumím vám Já jsem si ušil bič sám na sebe v podobě bateriového LED světýlka na WC, které taky reaguje na pohyb. Původní nápad byl docela dobrý, protože člověk pro výkon malé potřeby nemusí rozsvěcet hlavní světlo - to "udělátko" se aktivuje pohybem a svíti přímo do mísy. Smůla je, že se vypíná příliš brzy, takže když příliš otálím, než se nadám, už čůrám do tmy a pak musím naučeným výkopem kolena levé nohy znovu světlo aktivovat, protože obě ruce mám zaměstnané.:-)

0 0
možnosti
MM
Foto

R^;-Dkaždý vede nějaké své osobní války;-)

0 0
možnosti
MM

:-)A píšete o těch Vašich válkách v nějakém článku?

0 0
možnosti
MP

Strasti "Otce vlasti"....

0 0
možnosti
RE

Přiznávám, že jsem v životě nic takového neviděl. Ale sousedovi jste možná udělala radost:)

1 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 586x
Ze zápisků jedné čtyřicítky, která hledá, jen neví co. Po dokončení univerzity v Hradci Králové jsem se jako jediná z ročníku začala věnovat oboru, který jsme vystudovali, cestovnímu ruchu. Momentálně jsem však hlavně maminkou na mateřské dovolené. Dle čárek na nedávném těhotenském testu to vypadá, že na mateřské ještě dlouho pobudu. A tak píšu, abych se z těch plínek úplně nezbláznila…

Seznam rubrik