Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

J17i53r56i 95P35r73a33j64z

1. 3. 2019 19:55

Tak doma to máme úplně stejně. Nám teď Míša(20 měsíců) zahučel celý a pod vodu a když letěla maminka ho zachránit tak do rybníku zahučel i ten kočárek.

Jinak ohledně uklízení, uklízím každý den, ale jen do té míry , že všechny věci nahážu do přepravek a nebo je dám ke straně , abych na ně nešlápl. A jednou za týden až dva to uklidím pořádněji.

A je pravda, že je mi trochu lépe, Ale každý den ne to opravdu ne.

0 0
možnosti
MM

:-) Tak přeji pevné nervy Vám i ženě:-)!

0 0
možnosti
MM

Děkuji. Jsem ráda, že se líbí a hlavně rozesměje:-)!

0 0
možnosti
BK

R^, milý blog:-). Naprosto vás chápu a souhlas:-). jen k té paní-guru: četla jsem knížku, kde jistá paní se věnuje učení- Feng šuej. je to právě spojeno s úklidem a energií. Možná je to ona- nevím. Musím ale říct, že jsme něco málo zkusila a bylo to skvělý. Ale je fakt, že dítě už mám 12ti leté, takže to bylo o něčem jiném. Spíš o mně:-))). ještě ten večer, co jsem přečetla pár stran, jsem vyházela některé věci a naběhla i do synkova pokoje a zlikvidovala tam to,co stále schraňoval a lpěl.Byly to etdy spíš jeho papíry a zbytečnosti. no- musím říct, že jsem té paní děkovala:-)). Uplně jsme ožila a tu oživenou energii jsem si uvědomovala fakt naplno. Ráno mi pak syn řekl, že mu je v pokojíčku nějak líp:-)). Něco na tom fakt je. Mějte se fajnR^

1 0
možnosti
MM

Děkuji za milý komentář:)! Feng-šuej uznávám. Kamarádka si dle těchto principů zařizovala nový byt. Také se cítím lépe v uklizeném bytě, jen na to právě někdy chybí ta energie - wikipedie mi právě poradila slovíčko čchi:). Krásný večer!

0 0
možnosti
PK

Naprostý souhlas s pani Kondo. Jen se přiznám, že jsem po několika letech snažení rezignoval a dnes jsem zase v lajně,ale už jen se psem.

0 0
možnosti
VV

Ja bych si prosim dovolil s vami, tedy i obsahem clanku souhlasit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 586x
Ze zápisků jedné čtyřicítky, která hledá, jen neví co. Po dokončení univerzity v Hradci Králové jsem se jako jediná z ročníku začala věnovat oboru, který jsme vystudovali, cestovnímu ruchu. Momentálně jsem však hlavně maminkou na mateřské dovolené. Dle čárek na nedávném těhotenském testu to vypadá, že na mateřské ještě dlouho pobudu. A tak píšu, abych se z těch plínek úplně nezbláznila…

Seznam rubrik